Over ons

Samen beter. Dat is onze filosofie

We doen het net even anders

Samen beter

Wij zijn een jong en snelgroeiend bedrijf, opgericht in Eindhoven in 2018 door Liesje Martens en gecertificeerd als arbodienst in 2021. We doen het net even anders, we doen het samen, we doen het beter.

  • Wij staan voor korte lijnen, snel schakelen en een persoonlijk aanpak door vaste contactpersonen die uw bedrijf goed kennen.
  • Doordat wij ook een eigen re-integratiedienst in huis hebben, kunnen we werkgevers en werknemers op alle fronten van dienst zijn en zijn de lijntjes kort.
  • Geen wachtlijsten of onnodig uitstellen van activiteiten. Dat scheelt kosten en frustratie.

"Medewerkers waardeerden ons met een 8,0"

Klanten waarderen ons

Dat onze klanten dit waarderen, blijkt wel uit het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek.

  • In 2023 gaven werkgevers ons het rapportcijfer 8,4.
  • Van de medewerkers kregen we een 8,0, hier zijn we trots op.

No-nonsense-aanpak

Samen met onze klanten leveren we een bijdrage aan het verlagen van het ziekteverzuim en het optimaliseren van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Daarmee creëren we een solide basis zodat zij gezond en vitaal aan het werk blijven. Dit komt de algehele prestatie van organisaties ten goede. Daarbij hanteren wij een no-nonsense-aanpak, met korte communicatielijnen en daardoor snelle besluitvorming. We werken met een team enthousiaste professionals, ervaren mensen die hun werk met hart en ziel uitvoeren.

"Effectieve laagdrempelige arbodienstverlening"

Onze missie

Onze missie is het realiseren van effectieve laagdrempelige arbodienstverlening voor werkgever en werknemer in het mkb en grootbedrijf. Wij hebben onze hoofdvestiging in Eindhoven maar zijn werkzaam door heel Nederland. Onze klanten komen uit uiteenlopende branches, zoals onderwijs en zorg, retail, horeca, logistiek, productie en bouw. Samen maken we het verschil, samen beter!

Onze feiten en cijfers

  • 8,0

    Klanttevredenheid rapportcijfer 8,0 door werknemers en 8,4 door organisaties

  • 196

    Tevreden organisaties door heel Nederland

  • 18 jaar

    Opgericht in 2005 als re-integratiebedrijf, in 2018 overname Verzuimhelpdesk, in 2021 gecertificeerd als arbodienst

  • 12 provincies

    Landelijke dekking doordat onze professionals werken vanaf verschillende (spreekuur)locaties door het land. Zo zijn we altijd dichtbij

Samen beter

PM Arbeid

Arbeid en gezondheid

Onze zusterorganisatie

PM is op verschillende vlakken actief, maar altijd op gebied van arbeid en gezondheid. Door verschillende producten en disciplines onder één dak te hebben, kunnen we processen vereenvoudigen, lijntjes korter maken, netwerken delen en kunnen onze experts elkaar versterken. Van deze kruisbestuiving plukken onze klanten de vruchten.

PM Arbeid

PM Arbeid voert trajecten uit voor werkgevers op het gebied van arbeid en re-integratie, zoals spoor 1 en 2, en outplacement, maar ook loopbaanvraagstukken en diverse interventies. Wij zijn niet van de procedure, maar van actie en resultaat. Dit bereiken we door goed af te stemmen met onze klant, te schakelen en snel te acteren. Korte communicatielijnen en transparantie zijn cruciaal in onze aanpak. Onze professionals hebben veel expertise en ervaring en dat waarderen onze opdrachtgevers.

Want alleen gezamenlijk kunnen we er een succesvol traject van maken. Wij doen dit iedere dag weer met passie en plezier!

 
Ontmoet uw accountmanager
Liesje Martens

Persoonlijk, professioneel en ondernemend zijn woorden die mij typeren. Ik ben op zoek naar bedrijven die werk willen maken van hun verzuimbegeleiding en re-integratie. Herken jij jezelf hierin dan kom ik graag met je in contact om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

lees meer